Căutăm Office Assistant iubitor de oameni și educație

Dacă ești acea persoană despre care prietenii spun că tu ești “omul bun la organizare și atent la detalii”, citești anuntul potrivit. Probabil ești o persoană pasionată de domeniul business-ului, care iubește să învețe continuu și care abia așteaptă să bifeze lista de rezultate. Și e foarte bine, așa suntem și noi. Dar ca să nu-ți pierzi timpul citind un anunț care nu are nicio treabă cu ceea ce îți dorești tu pentru viitorul tău, îți spunem sincer și specific, care ar fi situația în care ar fi bine să nu aplici pentru acest job:

Cariere

Nu aplica dacă:

Hai să ne cunoaștem dacă:

Ne potrivim până aici? Minunat. Dacă cele de mai sus te reprezintă, fii atent ce avem pentru tine:

Responsabilitățile tale:

Customer support pe Social Media

Vei răspunde prompt la comentarii și mesaje pe Social Media. Vei gestiona contul de Linkedin și vei răspunde solicitărilor pe email în maxim 2h.

Administrative

Te vei ocupa de contractele și anexele clienților, precum și de gestionarea facturilor din campanii. Vei face diverse achiziții pentru business, rezervări și te vei asigura că avem toate actele în regulă.

Customer Care

Pentru că știm că îți plac oamenii, tu vei fi persoana de legatură la Wiseleader.  Vei răspunde la solicitările clienților atunci când au întrebări și te vei asigura că le rezolvi cerințele cu brio.

Întâlniri Wiseleader

Lunar, avem câte o întâlnire cu comunitatea Wiseleader, ne bazăm pe tine să pregătești email-ul pentru anunțul antrenamentului.

Proceduri și sisteme

Vei crea, împreună cu experții noștri, proceduri și sisteme pe care le vor folosi clienții pentru a-și crește business-urile. Practic, vei fi unul dintre “arhitecții” care contribuie la dezvoltarea educației antreprenoriale în România.

Materiale în drive

Pentru că super-puterea ta este organizarea și ordinea, pe tine ne bazăm sa creezi folderele și să aranjezi strategic toate documentele business-ului.

Corectare documente

Îți vei folosi ochii tăi de vultur și vei corecta materialele noastre, astfel încât să ne asigurăm standardul de performanță stabilit.

Ajutor pentru managerul general

Alocarea timpului strategic este foarte important, așa că, vei ajuta managerul general cu diverse task-uri personale și profesionale, astfel încât să își ridice productivitatea.

Setăm împreună de la bun început ce așteptări avem, așteptări pe care apoi, ni le asumăm reciproc iar de acolo vei avea spațiu maxim să îți finalizezi proiectele solicitate în timpul și la calitatea agreată.

Persoana cu care vei lucra cel mai mult va fi asistentul managerului general al companiei. Este pasionată de tot ce înseamnă business, obiceiuri de productivitate, dezvoltare personală, călătorii și… dans. :). Vei găsi în ea și în liderul business-ului colegi faini, pe care te poți baza, care îți vor cere performanță, dar care îți vor da spațiu să contribui la viziunea Wiseleader.

“Norocul” tău este ca un start-up îți oferă libertate maximă să evoluezi și să promovezi în timp. Faptul că vei avea acces la o mulțime de informații și că vei trece prin mai multe etape ale unui business, îți va da un avantaj pe oricare rol vei vrea să performezi în viitor.

De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul tău să lucrăm împreună?

Pentru că:

*Vrem să parcurgi cât mai ușor textul, de aceea am folosit forma de masculin. Așteptăm însă cu tot dragul aplicații de la oameni de toate genurile.

Cum aplici pentru acest rol:

Aplică la job până la data de 20 Martie 2023

Completează răspunsurile la întrebările din formular.

PS: Despre noi…Credem cu putere că am venit pe lume ca să facem lucrurile să se întâmple pentru lideri. Iubim să creăm sisteme și structuri de management care fac ca viziunea de business a unui om să nu fie un vis, ci realitatea ce îl împlinește.

Planificarea anuală / trimestrială